Veelgestelde vragen over storingen

Hieronder kun je de veelgestelde vragen en antwoorden over storingen lezen. Zit je vraag hier niet bij? Neem dan gerust contact op.

 

De automaat is (bijna) leeg. Wanneer komen jullie de automaat aanvullen?
Het aanvullen van onze automaten wordt dynamisch ingepland. Wij houden op afstand in de gaten
hoeveel producten er verkocht zijn en in de gaten hoe leeg de automaat is. Dit kunnen wij zien via
ons telemetriesysteem. Wilt u toch even melden dat de automaat leeg is? Dan kan dit via dit
formulier.

 

Ik heb een product gekocht maar deze is over datum. Wat kan ik doen?
Helaas kan het voorkomen dat er, ondanks het zorgvuldige vulsysteem, een over datum product in
een automaat zit. U kunt het aankoopbedrag terugvragen via dit formulier.

 

Een automaat maakt veel lawaai. Wat kan ik doen?
Wanneer een automaat veel geluid produceert kan het zijn dat dit veroorzaakt wordt door een
technisch defect. Onze technische dienst kunt u inschakelen middels dit formulier.

 

Ik heb een product gekocht maar deze blijf hangen/ vastzitten. Wat kan ik doen?
Wanneer er een product blijft hangen in een automaat moet het producten er door een
medewerker van de technische dienst uitgehaald worden. Onze technische dienst kunt u
inschakelen middels dit formulier. U kunt het aankoopbedrag
terugvragen hetzelfde formulier.

 

Ik heb een product gekocht maar deze wordt niet uitgegeven. Wat kan ik doen?
Wanneer een automaat een product niet uitgeeft kan het zijn dat dit veroorzaakt wordt door een
technisch defect. Onze technische dienst kunt u inschakelen middels dit formulier

 

Het contante geld dat ik inwerp wordt ingeslikt. Wat kan ik doen?
Wanneer een automaat geld inslikt kan het zijn dat dit veroorzaakt wordt door een technisch defect.
Onze technische dienst kunt u inschakelen middels dit formulier

 

Het contactloos betalen doet het niet. Wat kan ik doen?
Check eerst of u alleen uw bankpas/ telefoon aanbiedt. Wanneer er meerdere kaarten die gebruik
maken van NFC tegelijkertijd worden aangeboden kan het zijn dat dit het proces verstoord. Probeer
de kaart op verschillende manieren tegen de betaalterminaal aan te houden, of juist een stukje er
van af te houden. Werkt dit niet, kan het zijn dat het veroorzaakt wordt door een technisch defect.
Onze technische dienst kunt u inschakelen middels dit formulier.

 

 

Offerte aanvragen

Wil je een voorstel voor het leveren, plaatsen en onderhouden van een verkoopautomaat? Vraag nu een offerte aan en we sturen je een concreet voorstel voor jouw organisatie en locatie(s).